مشاوره پوست و مورژیم آنلاینکاهش وزن هفتادکاهش وزن شصت
ویتامین دی، نه فقط یک  ویتامین (قسمت اول)
دوستی با سبزیجات (قسمت اول)
تغذیه، سپر ایمنی در برابر کرونا
۸ ماده غذایی برای کوتاه شدن دوره سرماخوردگی
برنامه ی  غذایی  و  تقویت ایمنی  بدن

تغذیه، سپر ایمنی در برابر کرونا

عملکرد سیستم ایمنی بدن نقشی مهمی در پیشگیری از بیماریهای تنفسی ازجمله بیماری ویروس کرونا دارد. کمبود دریافت غذایی و کمبود ویتامین هایی مثل ویتامین C و A و D و تضعیف سیستم ایمنی بدن احتمال ابتلا به بیماریها را افزایش می دهد.

برنامه ی غذایی و تقویت ایمنی بدن

بطورکلی به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری و تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف روزانه 3 واحد از گروه سبزی ها ( بجز سبزی های نشاسته ایی ) و حداقل 2 واحد میوه و 2 واحد لبنیات کم چرب توصیه شود.

در خانه بمانید و حتی بدون ترازو لاغر شوید

یکی از مواردی که منجر به شکست در هر برنامه لاغری می شود ، دقت بیش از حد به عدد وزن و سرعت کاهش وزن می باشد.