ماه رمضانمشاوره پوست و مورژیم آنلاینکاهش وزن هفتادکاهش وزن شصت
تغذیه، سپر ایمنی در برابر کرونا
دوستی با سبزیجات (قسمت اول)
ویتامین دی، نه فقط یک  ویتامین (قسمت اول)
برنامه ی  غذایی  و  تقویت ایمنی  بدن
۸ ماده غذایی برای کوتاه شدن دوره سرماخوردگی

تغذیه، سپر ایمنی در برابر کرونا

عملکرد سیستم ایمنی بدن نقشی مهمی در پیشگیری از بیماریهای تنفسی ازجمله بیماری ویروس کرونا دارد. کمبود دریافت غذایی و کمبود ویتامین هایی مثل ویتامین C و A و D و تضعیف سیستم ایمنی بدن احتمال ابتلا به بیماریها را افزایش می دهد.

برنامه ی غذایی و تقویت ایمنی بدن

بطورکلی به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری و تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف روزانه 3 واحد از گروه سبزی ها ( بجز سبزی های نشاسته ایی ) و حداقل 2 واحد میوه و 2 واحد لبنیات کم چرب توصیه شود.

در خانه بمانید و حتی بدون ترازو لاغر شوید

یکی از مواردی که منجر به شکست در هر برنامه لاغری می شود ، دقت بیش از حد به عدد وزن و سرعت کاهش وزن می باشد.