شش راه آسان رسیدن به اندامی متناسب

با این شش تغییر ساده و همراه کردن روزانه 30 دقیقه پیاده روی می توانید به آسانی به اندامی متناسب دست یابید. در صورتی هم که بتوانید به مرور این کار را به شیوه زندگی تان تبدیل کنید، خواهید توانست اندام متناسب و روی فرم خود را برای همیشه حفظ کنید. این 6 تغییر ساده عبارتند از:

1. با یک رژیم غذایی مناسب شروع کنید.
حتماً به اندازه کافی از غذا و تنقلات در برنامه روزانه تان استفاده کنید، البته در مصرف قند و شیرینی جات نباید زیاده روی کنید. همه ما می دانیم معنی کافی چیست، ولی گاهی فراتر از آن قدم بر می داریم، این مهم است که همین حالا ایمان داشته باشید که قرار نیست خودتان را گول بزنید. می توانید با داشتن یک تغذیه صحیح به تناسب اندام دست پیدا کنید. برای این منظور باید یک رژیم غذایی که شامل مواد مغذی کافی ازجمله نان، پاستا، سیریال، برنج، سبزیجات، حبوبات، میوه ها، پنیر، شیر، ماست، گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و آجیل باشد را دنبال کنید.

2. از خوردن وعده های غذایی مخصوصاً صبحانه شانه خالی نکنید.
اگر تصور می کنید که نخوردن وعده های غذایی به شما کمک می کند وزن تان را پایین بیاورید، کاملاً در اشتباهید. تحقیقات نشان می دهد که افرادی که صبحانه نمی خورند وزن بیشتری نسبت به آنهایی دارند که از یک صبحانه سالم استفاده می کنند. شما برای سالم ماندن به میزان کافی کالری و موادمغذی نیاز دارید. در رفتن از وعده های غذایی فقط باعث می شود برای جبران کالری های نخورده، به خوردن تنقلات رو بیاورید یا در وعده بعدی غذای بیشتری بخورید.

3.وعده های غذایی را بیشتر کنید.
به جای نخوردن وعده های غذایی، یک رویکرد بهتر برای لاغر شدن این است که غذاهای سبک اما در وعده های بیشتر میل کنید. دقت کنید که غذاهایی که انتخاب می کنید حتماً مواد مغذی لازم را داشته، در عین حال کم چرب و کم کالری باشند. با این روش بدون احساس گرسنگی وزن تان پایین خواهد آمد.

4. به میزان کافی آب بنوشید.
توصیه می شود که باید حداقل ۱۰ لیوان آب در روز بنوشید. آب سموم را از بدنتان خالی کرده و باعث می شود بین وعده های غذایی احساس سیری بیشتری کنید. خیلی اوقات ما تشنگی را با گرسنگی اشتباه می گیریم. با نوشیدن آب کافی در طول روز کمتر به سراغ تنقلات و درنتیجه کالری های بیشتر خواهید رفت.

5. تا زمانی که می توانید پیاده روی روزانه را فراموش نکنید.
برای خیلی ها سخت است که هر روز پیاده روی کنند، یا حداقل جمعه ها سخت تر است. اما واقعا، آیا از سلامتی چیزی مهم تر هم هست. اگر بدانید با همین 30 دقیقه سرمایه گذاری روزانه برای پیاده روی در سنین بالاتر انرژی و توان بیشتری دارید و سرحال تر هستید، حتما آن را ترک نمی کنید. نگاهی به دور و برتان بکنید و نیم نگاهی به بزرگتر ها بیاندازید. از طرفی درواقع شما با پیاده روی روزانه، می توانید تا ۵۰۰ کالری در روز با بسوزانید. این برای تناسب اندام و سلامتی شما لازم است.

6. خواب کافی الزامی است.
با اینکه ممکن است اهل سریال های شبانه و یا وب گردی در سکوت شبانه باشید، اما سعی کنید هر زمان که خواب به سراغ تان آمد، دست رد به سینه اش نزنید. خواب خوب هورمون هایی که اشتها را کنترل می کنند را تنظیم می کند. این مسئله حتما روز بعد برای شما کاربرد خواهد داشت، زیرا که یک نیروی کمکی ارزشمند در مسیر کنترل وزن و تناسب اندام شماست.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم
تلفن : 32207810 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاهش وزن هفتادرژیم آنلاینمشاوره پوست و موکاهش وزن شصت
انواع کربوهیدرات‌ها کدامند؛ کربوهیدرات پیچیده بخوریم یا ساده؟ (قسمت اول)
انواع کربوهیدرات‌ها کدامند؛ کربوهیدرات پیچیده بخوریم یا ساده؟ (قسمت چهارم)
دلایل استپ وزن و راه رهایی از آن چیست؟ (قسمت اول)
7 مراقبت از پوست و مو هنگام کاهش وزن (قسمت اول)