در محیط کار سالم تر غذا بخورید (قسمت سوم)

میان وعده های خود را هوشمندانه انتخاب کنید
میان وعده ها بخش مهمی از یک رژیم غذایی روزانه سالم است.میان وعده ها به ثابت نگهداشتن قند خون و انرژی شما در طول روز کمک می کنند و از گرسنه شدن زیاد و پرخوری در وعده های اصلی جلوگیری می کنند. اگر این میان وعده ها خوب انتخاب شوند می توانند در کنار سه وعده اصلی غذایی تمام مواد مغذی مورد نیاز شما را فراهم کنند. حتما در برنامه غذایی روزانه میان وعده ها را وارد کنید.هر ماده غذایی که برای میان وعده انتخاب می کنید بهتر است حداکثر 200 کالری داشته باشد.
میوه ها اولین پیشنهاد برا ی میان وعده هستند.اگر در رستوران محل کار به شما همراه ناهار میوه داده می شود آن را برای میان وعده عصر نگهداری کنید.اگر علاقه مند به مصرف بیسکوییت و شکلات هستید آنهایی را انتخاب کنید که سبوس بیشتری دارند.شکلات های کم شیرین هم انتخاب های بهتری هستند. نخود چی کشمش و آجیل انتخاب های خوبی هستند به شرط آنکه شور نباشند و حداکثر یک چهارم لیوان از آنها مصرف کنید.سبزی های مانند هویج تازه هم می تواند میان وعده سالمی باشد.البته لقمه های کوچک نان و پنیر و گردو یا نان و پنیر وسبزی هم انتخاب های ایرانی خوبی هستند.

از مطالب دکتر منصور ریسمانچیان ( حوزه ی تغذیه ، پوست و مو در اصفهان ) برای سلامتی، و پیشگیری از بیماری های خود و عزیزانتان استفاده فرمایید و در صورتی که مطلب را مفید تشخیص دادید لطفا آن را به اشتراک بگذارید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم
تلفن : 32207810 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید




نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اسلایدر سهکویتیشنآر افمیکرونیدلینگلیزر موهای زائد
مصرف شیرینی و افسردگی در مردان
تغذیه و کودکان بیش فعال (قسمت اول)
دانستنی های تغذیه ای کنجد (قسمت اول)
با آهسته غذا خوردن، کاهش وزن بیشتر و نفخ کمتر (قسمت اول)
دلایل بی اشتهایی در کودکان (قسمت اول)
غذاهایی که فکر می کنید سالمند (قسمت اول)