آیا بیسکوییت ها سالمند؟ (قسمت اول)

سالم ترین گزینه بین ۴ بیسکویت پرطرفدار
بسیاری از ما هنگام انتخاب مواد غذایی تلاش میکنیم تا گزینه های سالمتر را انتخاب کنیم اما واقعیت این است که انتخاب گزینه سالمتر، همیشه هم آسان نیست.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،اطلاعات درست و دقیق همیشه دردسترس نیست یا شکلی کاربردی ندارد که بتوانیم سریع از آن ها نتیجه گیری کنیم. نتیجه این موضوع هم این است که بسیاری مواقع تنها بر مبنای شنیده ها یا تصوراتی انتخاب می کنیم که ممکن است خیلی هم درست نباشد.
در این مجموعه مطالب در پی آن هستیم که هربارگروهی از مواد غذایی را بررسی کنیم که کاربردی مشابه دارند و به شما کمک کنیم تا زمانی که برای خرید میروید، سالمتر و آگاهانه تر انتخاب کنید. در این مطلب به سراغ چند بیسکویت پرفروش رفتهایم.اطلاعات مربوط به هر محصول بر مبنای جدول چاپ شده روی آن، محاسبه شده است.

بیسکویت مغزدار فندقی - بیسکوبیت مادر - بیسکویت جو با شهد توت و خرما - بیسکویت با آرد گندم کامل

بیسکویت مغزدار فندقی
این بیسکویت های مغزدار، محبوب بسیاری ازکودکان ونوجوانان هستند اما همان طور که از جدول نیز پیداست، مصرف آن ها باید با احتیاط و حساب شده باشد. خوشبختانه با توجه به بسته بندی های به نسبت کوچک این بیسکویت، در صورتی که فرزند شما هر بسته را در چند نوبت مصرف کند یا آن را شریکی بخورد، میتوانید تا حدی اطمینان حاصل کنید که میزان دریافت کالری او کنترل شده است.
در کنار مصرف تقسیم شده، شاید بهتر باشد چنین خوراکیهای پرکالری را در صبح مصرف کنید و خوردن آن را به عصر و شب موکول نکنید. مطالعات نشان داده دریافت کالری بالا در شب، بیشتر میتواند به افزایش وزن منجر شود.
مصرف بیش از سه بیسکویت در یک وعده توصیه نمیشود.

ادامه دارد ...

از مطالب دکتر منصور ریسمانچیان ( حوزه ی تغذیه ، پوست و مو در اصفهان ) برای سلامتی، و پیشگیری از بیماری های خود و عزیزانتان استفاده فرمایید و در صورتی که مطلب را مفید تشخیص دادید لطفا آن را به اشتراک بگذارید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم
تلفن : 32207810 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید




نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اسلایدر یکاسلایدر دواسلایدر سه
غذاهایی که فکر می کنید سالمند (قسمت اول)
تغذیه و کودکان بیش فعال (قسمت اول)
دلایل بی اشتهایی در کودکان (قسمت اول)
دانستنی های تغذیه ای کنجد (قسمت اول)
با آهسته غذا خوردن، کاهش وزن بیشتر و نفخ کمتر (قسمت اول)
مصرف شیرینی و افسردگی در مردان