میان وعده های کم کالری (قسمت سوم)

3. مواد غذایی سیر کننده
زمانی که احساس گرسنگی می کنید به جای اینکه بسراغ مواد غذایی ناسالم مانند چیپس و پفک بروید میتوانید ازمواد غذایی سالمی که در زیر پیشنهاد می شود استفاده کنید. این مواد غذایی علاوه بر رفع گرسنگی، مواد غذایی مفید را به بدن می رساند. فقط دقت کنید که از مواد غذایی بدون نمک استفاده نمایید .
* 15 گرم بادام
* 15 گرم انواع مغزها بطور مخلوط (پسته ، بادام، فندق، گردو و...)
* یک چهارم فنجان انواع دانه ها (تخم کدو، تخم آفتابگردان و...)
* 2 فنجان پاپ کورن بدون نمک و مزه دار شده با چاشنی های گیاهی
* 1 عدد تخم مرغ پخته
* 30 گرم ماهی سالمون دودی همراه با مقداری پنیر خامه ای
* چند ساقه کرفس همراه با 30 گرم ماهی تن و یک قاشق غذاخوری ماست

4. مواد غذایی گرم
بعضی اوقات یک میان وعده گرم میتواند چنان شما را سیرنماید که احساس گرسنگی نکنید. در اینجا چندین مورد از مواد غذایی سالم اشاره می شود:
* نصف فنجان جو پخته شده
* یک فنجان شیر کاکائو داغ همراه با یک عدد سیب کوچک

از مطالب دکتر منصور ریسمانچیان ( حوزه ی تغذیه ، پوست و مو در اصفهان ) برای سلامتی، و پیشگیری از بیماری های خود و عزیزانتان استفاده فرمایید و در صورتی که مطلب را مفید تشخیص دادید لطفا آن را به اشتراک بگذارید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم
تلفن : 32207810 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رژیم آنلاینمشاوره پوست و موکاهش وزن شصتکاهش وزن هفتاد
دلایل استپ وزن و راه رهایی از آن چیست؟ (قسمت اول)
انواع کربوهیدرات‌ها کدامند؛ کربوهیدرات پیچیده بخوریم یا ساده؟ (قسمت اول)
انواع کربوهیدرات‌ها کدامند؛ کربوهیدرات پیچیده بخوریم یا ساده؟ (قسمت چهارم)
7 مراقبت از پوست و مو هنگام کاهش وزن (قسمت اول)