مراقب حاضری خوردن خود باشید

مراقب" حاضری" و "سالاد " خوردن خود باشید :
بسیاری از افراد برای كاهش وزن شبها بجای غذاهای پختنی از غذاهای سادهتر و سبكتر استفاده میكنند و به آن حاضری میگویند.

ولی متأسفانه این افراد معمولاً به خیال اینكه غذا سبك و سادهاست و چاق نخواهد كرد ، زیادهروی كرده و كالری خوراك خود را كنترل نمیكنند و اضافه وزن را پیشرو خواهند داشت.

اكثراین افراد از نان زیاد ، لبنیات پرچرب و با مقدار زیاد ( كه علاوه بر چاقی ، افزایش كلسترول را در پی خواهد داشت )
و مغزها نظیر گردو ( كه كالری بسیار زیادی دارد ) و یا حتی از كره ، حلوا ارده و ... استفاده میكنند كه كاملاً مشخص است كه نتیجه ، عكس هدف اولیه شخص كه همانا كاهش وزن است ، خواهد بود.

سالاد نیز از مواردی است كه اگر سس آن كنترل نشود ، گاهی از یك غدای معمولی خیلی بیشتر كالری وارد بدن خواهد نمود .

سس مایونز حاوی مقادیر زیادی روغن ، تخم مرغ و سركه می باشد كه شدیدا چاق كننده هستند .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، بین بسیج و چهارراه قصر ، جنب داروخانه زیتون ، ساختمان شمس ، طبقه سوم
تلفن : 32207810 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رژیم آنلاینکاهش وزن شصتمشاوره پوست و موکاهش وزن هفتاد
7 مراقبت از پوست و مو هنگام کاهش وزن (قسمت اول)
انواع کربوهیدرات‌ها کدامند؛ کربوهیدرات پیچیده بخوریم یا ساده؟ (قسمت اول)
دلایل استپ وزن و راه رهایی از آن چیست؟ (قسمت اول)
انواع کربوهیدرات‌ها کدامند؛ کربوهیدرات پیچیده بخوریم یا ساده؟ (قسمت چهارم)